نماینده رسمی دانشگاه ها و کالجهای مالزی با 17 سال سابقه

applyformalaysia@gmail.com

601121806818+

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در مالزی 2024

وزارت بهداشت و درمان ایران هر سال لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در کلیه کشورها را برای رشته های پزشکی و زیرشاخه های آن اعلام میکند و در سایت وزارت بهداشت قرار می دهد. دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در مالزی هم هر سال در این لیست آپدیت میشود. 

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در مالزی
دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در مالزی

سوال اینجاست! آیا فقط دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت برای تحصیل در رشته های پزشکی در مالزی معتبر هستند؟ و بقیه دانشگاه های مالزی برای رشته پزشکی معتبر نیستند؟

شما با مدارک پزشکی و زیرشاخه های آن از هر کدام از دانشگاه های مالزی فارغ التحصیل شوید، میتوانید در همه کشورهای دنیا به کار و یا ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر مشغول شوید، ولی اگر بخواهید در ارگانهای دولتی ایران مشغول به کار شوید باید مدرک خود را از دانشگاه های مورد تایید دریافت کرده باشید.

ملاک ارزیابی دانشگاه های خارج از ایران توسط کارشناسان  وزارت بهداشت چی هست؟ آیا کارشناسان وزارت بهداشت هر سال با این همه دانشگاه در سراسر دنیا جلسه برگزار میکنند و به این دانشگاه ها سر میزنند؟ 

وزارت بهداشت با در نظر گرفتن سه نظام رتبه بندی بین المللی شامل QS, TIMES و Shanghai و همچنین عملکرد دانشگاه ها، لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و دیگر کشورها را اعلام میکند. 

در آخرین ارزیابی صورت گرفته، لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در مالزی به صورت زیر میباشد. اگر میخواهید در رشته های پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی در مالزی و کلیه زیرشاخه های پزشکی مالزی تحصیل کنید، و بعد از فارغ التحصیلی در ارگانهای دولتی ایران مشغول به کار شوید، پیشنهاد میشود در یکی از این دانشگاه ها تحصیل کنید. برای دیدن اطلاعات کامل در مورد هر کدام از دانشگاه ها روی نام دانشگاه کلیک کنید و وارد صفحه اطلاعات دانشگاه شوید.

با توجه به اینکه دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان هر سال بررسی و آپدیت میشود، ممکن است ما فراموش کنیم این لیست را آپدیت کنیم، اگر شما هم میخواهید در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان در مالزی تحصیل کنید، بهتر است به سایت رسمی وزارت بهداشت ایران مراجعه کنید و از آپدیت بودن نام دانشگاه ها مطمئن شوید. 

 

نام دانشگاه نام اختصاری دانشگاه نام فارسی دانشگاه 
University of Malaya UM دانشگاه مالایا
University Kebangsan Malaysia UKM دانشگاه ملی
University Science Malaysia USM دانشگاه علوم 
University Putra Malaysia UPM دانشگاه پوترا
University Technology MARA UITM دانشگاه مارا

 

از طریق صفحات زیر می توانید اطلاعات کاملی در مورد رشته های پزشکی و زیرشاخه های آن در مالزی کسب کنید:

  • تحصیل در رشته پزشکی در مالزی
  • تحصیل در رشته دندانپزشکی در مالزی
  • تحصیل در رشته داروسازی در مالزی

لازم به ذکر است، دانشگاه هایی که در جدول بالا نوشته شده اند هم رشته های پزشکی مورد تایید هستند و هم در رشته های غیر پزشکی، برای دیدن لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم به صفحه دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در مالزی مراجعه کنید.

میخواهید در رشته های پزشکی در مالزی تحصیل کنید؟

مجموعه ما به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین شرکت خدمات دانشجویی در مالزی و نماینده رسمی دانشگاه های مالزی با شرکت رسمی ثبت شده در مالزی، از سال 2007 میلادی خدمات مشاوره، پذیرش، ویزا و اسکان به هزاران دانشجو از کشورهای مختلف ارائه داده است. کلیه مشاورین ما فارغ التحصیلان دانشگاه های مالزی هستند و به کلیه شرایط رشته های پزشکی در مالزی تسلط کامل دارند. همه ما روزی مثل شما دانشجو بودیم و به خوبی شرایط و نگرانی های دانشجویان را درک میکنیم و سعی می کنیم بر اساس تجارب چندین ساله مان، بهترین مسیر را پیش روی شما بگذاریم. اگر تصمیم به تحصیل در رشته های پزشکی در دانشگاه های مورد تایید در مالزی را دارید، با ما تماس بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

نوشته های مرتبط